22.12.12

Kafkijanski Limundo


Zašto "ovo" stavljam u blog, svima na raspolaganje?

Zato da se na očiglednom primeru vidi dokle može da dovede arogancija sistema koji jednostavno ignoriše svoje korisnike. Ovo jeste mali primer, ali je ustvari slika u malom velikog sistema, jedne recimo države, kada takozvani "mali čovek", i pored očigledne nepravde biva IPAK osudjen, i ostaje bespomoćan pred tim oličenjem zla zvanim "sistem" ... ili makar ono što se pod tim, nadasve apstraktnim pojmom, podrazumeva. Situacija je u dlaku ista onoj iz romana Proces, Franca Kafke.

Ta dole je pismena konverzacija izmedju korisnika jednog sajta za aukcisku prodaju, koji je ustvari jeftina domaća kopija čuvenog ebay-a, i koji je, iz nikom poznatih razloga, sebe nazvao - Limundo. Dakle taj običan korisnik sam ja lično, vlasnik ovog bloga, koji na tom sajtu ima skoro 50 uspešnih kupovina bez ijedne loše ocene, a koji biva maltretiran bezočnim ignorisanjem. Takvo ponašanje je nemoguće dati opisno, može da pomogne samo citiranje kompletne prepiske.

Evo dakle kako i koliko oni cena svoje korisnike:  'SLUČAJ 1'  je samo dokaz za greške u ostala dva "slučaja"...



SLUČAJ 1

Nedozvoljeno ponašanje na Limundu - primljeno 27. Okt. 2012 14:59

Zdravo,

primetili smo određene nepravilnosti u vezi sa tvojim učešćem na Limundu
i dužni smo da ti ukažemo na njih.

Na Limundu nije dozvoljeno razmenjivati sledeće podatake:
internet adrese, e-mail adrese, kontakt podaci
(osim po završetku aukcije između kupca i prodavca).

Uputili bismo te na pravila
kao i na sistem sankcionisanja ukoliko se ona krše.

Napomena:
Ovo je poruka obaveštenja.
Tvoj status u sistemu sankcionisanja je sada promenjen na “Obavešten”.


Pozdrav,
Limundo tim


27. Okt. 2012 15:50
=================================================
> Na Limundu nije dozvoljeno razmenjivati sledeće podatake:
> internet adrese, e-mail adrese, kontakt podaci
> (osim po završetku aukcije između kupca i prodavca).

Jesam dao i trazio e-mail adresu -- ali za akciju koja je VEC ZAVRSENA, radi problema oko uplate koja je bila pogresna ne mojom krivicom. Dakle nije bila u pitanju zla namera paralelne trgovine ili neznam vec cega, sto se TEBI moze paranoicno da pricini.

Ako i dalje budete bukvalno tumacili sopstvena pravila, gubicete musterije kao sto ih vec i gubite: svi odlaze na "kupujem-prodajem".

Zato zahtevam da mi VRATIS status koji je bio pre tog TVOG "obavesten", i da me naravno obavestis o tome.

30. Okt. 2012 02:14
Zdravo,

izvinjavamo se zbog dugog čekanja na odgovor.

Status tvog naloga sada je vraćen na prethodni nivo.
Izvinjavamo se na neprijatnostima.

Molimo te da ubuduće ne dostavljaš kontakt podatke.

Hvala na razumevanju.

Pozdrav,
Saša
Limundo tim



SLUČAJ 2

Nedozvoljeno ponašanje na Limundu - primljeno 16. Dec. 2012 15:49

Zdravo,

primetili smo određene nepravilnosti u vezi sa tvojim učešćem na Limundu
i dužni smo da ti ukažemo na njih.

Na Limundu nije dozvoljeno razmenjivati sledeće podatake:
internet adrese, e-mail adrese, kontakt podaci
(osim po završetku aukcije između kupca i prodavca).

Uputili bismo te na
pravila
kao i na sistem sankcionisanja ukoliko se ona krše.

Napomena:
Ovo je poruka obaveštenja.
Tvoj status u sistemu sankcionisanja je sada promenjen na “Obavešten”.

Pozdrav,
Limundo tim

=================================================
16. Dec. 2012 15:53

"primetili smo određene nepravilnosti u vezi sa tvojim učešćem na Limundu"

Koje nepravilnosti?

Ako niste TAKSATIVNO konkretni onda ste ... nemam trenutno adekvatnu rec!


=================================================
16. Dec. 2012 16:32

Zdravo,

Postoje sistemi koji automatski detektuju pokušaje kršenja Limundo pravila a koji su nedavno završeni i pušteni u rad.

Omogućavaju nam veću efikasnost.
Stvar su poslovne tajne i radi zaštite korisnika ne možemo izneti detalje njihovog rada.

Molila bih Vas da u ponudu (naslov, opis i slike), sekciju za pitanja, komentare ocena, Limundo porukama i u javnom profilu ne navodite i prosledjujete Vaše lične podatke.

Hvala na razumevanju.

Pozdrav,
Danijela
Limundo tim


=================================================
16. Dec. 2012 17:45

"Molila bih Vas da u ponudu (naslov, opis i slike), sekciju za pitanja,
komentare ocena, Limundo porukama i u javnom profilu
ne navodite i prosledjujete Vaše lične podatke."

Morate mi navesti tacno i taksativno sta nesmem da pisem u porukama koje idu kroz/preko limundo sistema. Sta to stoji iza formulacije "licni podatak"? Da li je to mozda i broj cipela koje nosim? Cini se trivijalnim i banalnim na prvi pogleda - ali nije ako je tema price neka obuca koja se prodaje na limundu...

Dakle sasvim sigurno moze doci do nesporazuma ako se TAKSATIVNO ne navede sta nesme da se prica. Pre izvesnog vremena sam takodje dobio nekakvu opomenu slicnu ovoj, ali kad sam se zalio na nju i kada se neko detaljnije udubio u prepisku - opomena je opozvana jer se prica desavala POSLE kupljene robe sa moje strane.

Dakle nemojte da se ponasate kao nepogresiv sistem koji sve zna.

Elem - molim TAKSATIVNU listu sta se nesme. Nemojte me upucivati na vasa pravila koja su apstraktno opisna i nimalo konkretna, i koja mogu da se tumace kako kome trenutno odgovara.


=================================================
16. Dec. 2012 19:38

Zdravo,

Na Limundo.com nije dozvoljeno u ponudu (naslov, opis i slike), sekciju za pitanja,
komentare ocena, Limundo porukama i u javnom profilu stavljati sledeće podatake:

- Internet adrese
- E-mail adrese
- Kontakt podaci (osim na kraju aukcije između kupca i prodavca)
- Broj telefona

Molila bih Vas da ubuduće tako nešto ne radite.

Hvala na razumevnaju.

Pozdrav,
Danijela
Limundo tim

=================================================
16. Dec. 2012 19:45

Hocete biti ljubazni da mi kazete kojom prilikom i kada sam jedno ili vise od navedenog:

- Internet adrese
- E-mail adrese
- Kontakt podaci (osim na kraju aukcije između kupca i prodavca)
- Broj telefona

stavljao na nedozvoljena mesta.


=================================================
16. Dec. 2012 22:26

Zdravo,

Postoje sistemi koji automatski detektuju pokušaje kršenja Limundo pravila.

Stvar su poslovne tajne i radi zaštite korisnika ne možemo izneti detalje njihovog rada.

Hvala na razumevanju.

Pozdrav,
Danijela
Limundo tim

=================================================
17. Dec. 2012 04:29

Ti "sistemi" nisu nikakvi sistemi nego obicni programi koji pretrazuju komunikaciju korisnika trazeci u njoj predefinisane karaketere. Termin "sistem" je samo babaroga-plasilica za lajke. Ako takav "sistem" operateru ili moderatoru ne daje sta je nasao nego samo zavrsnu informaciju bez uzroka - onda je to lose smisljen program. Ja pouzdano znam, jer sam i sam programer baza podataka, da je neko ko ima samo zavrsnu odluku sta da se uradi sa prijavom - DOBIO i to sta je razlog prijave nedozvoljenog ponasanja. Najlakse je samo kliknuti na neko dugmence bez citanja i udubljivanja, takav operater moze da bude i svaki papagaj posle obuke od 3 sata...

Dakle nekoga, u ovom slucaju Danijelu, mrzi da ponovo pogleda sta je u pitanju. Ne mozete vi tako da osudjujete korisnike BEZ da kazete sta je STVARNI KONKRETNI uzrok njegove greske. Ako mi ne kazete u cemu gresim - evo po vama vec drugi put (a prvi je bio vasa greska, tog nazovi "sistema") - kako onda da znam da li sam zaista pogresio ili je vas "sistem" lose napisan ili lose konfigurisan?

Iz svega prethodnog, a i zbog ranijeg loseg iskustva, INSISTIRAM da mi KONKRETNO kazete gde sam to pogresio i prekrsio pravila limundo bontona? Ako ne dobijem tu informaciju osecacu se kao vozac koji je dobio kaznu za saobracajni prekrsaj a nije mu receno ni koji ni gde se desio. Da li bi vi voleli da se nadjete u takvoj situaciji - ?

=================================================
17. Dec. 2012 09:14

Zdravo,

bilo kakva razmena podataka pre završetka aukcije nije u skladu sa pravilima Limunda.
Na Limundu nije dozvoljeno razmenjivati sledeće podatake:
internet adrese, e-mail adrese, kontakt podaci
(osim po završetku aukcije između kupca i prodavca).

Status se vraća za jedan nivo niže ako nakon 6 meseci od poslednje promene statusa ne napravite nijedan prekršaj.

Sistem sankcionisanja je uveden i sprovodi se kako bi Limundo ostao fer i bezbedno mesto za kupovinu i prodaju, što je svakom korektnom članu u interesu.

Pogledajte kako funkcioniše sistem sankcionisanja u Uslovi korišćenja >> Sistem sankcionisanja:
www.limundo.com/fajlovi/Sistem-sankcionisanja.pdf

Pozdrav,
Dragica
Limundo tim

=================================================
17. Dec. 2012 13:43

Ja neznam kako vi radite - ali ovo postaje BEZ VEZE...

Sa koliko ja vas moram da pricam i koliko vama moram da ponovim ISTU stvar:


1. dajte mi KONKRENU komunikaciju kojom sam prekrsio limundo pravila

2. dajte mi KONKRENU komunikaciju kojom sam prekrsio limundo pravila

3. dajte mi KONKRENU komunikaciju kojom sam prekrsio limundo pravila


ajde, potrudite se da ne licite na papagaje...

Ako mi ne kazete gde sam pogresio, ponavljam - kako bi ste se vi osecali da vam dodje kazna za saobracajni prekrsaj a da vam ne kazu gde ste ga i kada napravili. KAKO opet ISTO da ne napravim ako neznam gde sam pogresio - ???

...?

=================================================
17. Dec. 2012 16:31

Zdravo,

svakako nije nam u interesu da naše članove kažnjavamo bez razloga već merama sankcionisanja pristupamo kada za to imamo dokaz.

Sistem sankcionisanja je uveden i sprovodi se kako bi Limundo ostao fer i bezbedno mesto za kupovinu i prodaju.

Hvala na razumevanju.


Pozdrav,
Dragica
Limundo tim


=================================================
17. Dec. 2012 16:40

Sve je to lepo - ali ne mogu da primim hvalu za razumevanje jer NE RAZUMEM zasto necete da mi ukazete na moju KONKRETNU gresku u krsenju limundo pravila?

Jel to tako tesko napisati, ili naci, ili "sistem" ne daje te informacije...?

Uopste mi nije jasno zasto KRIJETE tu informaciju od mene?

AMAN - kazite mi vec jednom gde sam pogresio !!!!!



*


=================================================
19. Dec. 2012 08:16

Jeste li citali mozda knjigu "Proces" od Kafke, ili gledali film?

U tom cuvenom delu se sudi glavnom junaku, a da on uopste nezna svoju krivicu - niko mu ne kaze zasta je okrivljen a ipak mu se sudi i presudjuje na kraju.

E, tako se i ja osecam: okrivljen i osudjen sa opomenom, a da mi niko sa Limunda nece da kaze GDE sam to pogresio! Pitao sam vise puta i uvek dobijao apstraktne odgovore koje sam mogao i sam da procitam iz Limundo pravila.

Da se ne bi naprezali trazeci istoriju prepiske, evo je u fajlu zakacenom za ovu poruku.

Upozorenje: ako ne dobijem KONKRETNO mesto gde sam prekrsio neznam koje limundo pravilo - ovaj fajl cu da rasirim po celom netu, da svi znaju kakav je Limundo ustvari.


=================================================
19. Dec. 2012 09:48

Zdravo,

kako smo vas obavestili nekoliko puta razmena kontakt podataka nije dozvoljena.
Poruke koje ste razmenili sa članovima možete naći u deli Poruke > Poslate.

Hvala na razumevanju.

Pozdrav,
Ana
Limundo tim


=================================================
19. Dec. 2012 11:06

NEzdravo,

KAKO SAM JA VAS VISE PUTA PITAO:
KOJA JE KONKRETNA PORUKA PREKRSILA KOJE limundo PRAVILO - ???

ZASTO NECETE DA MI TO KAZETE - ???

ZATO JER - NEZNATE !!! ... PRICATE NAPAMET TO STA VAM "sistem" JAVI ...
NESPOSOBNI STE DA NADjETE TO STO TVRDITE ...
ILI STE BEZNADEZNO LENjI ...

 

SLUČAJ 3

21. Dec. 2012 16:52

Zdravo,

primetili smo određene nepravilnosti u vezi sa tvojim učešćem na Limundu
i dužni smo da ti ukažemo na njih.

Limundo nije dozvoljeno koristiti za reklamiranje
sadržaja drugih sajtova i njihovih ponuda.

Ponoo bismo te uputili na pravila Limunda
kao i na sistem sankcionisanja ukoliko se ona krše.

Ukoliko postoje nejasnoće vezane za pravila
molili bismo te da nas kontaktiraš kako bi
ih razjasnili i sprečili da u buduće napraviš prekršaj.

Napomena:
Ovo je poruka upozorenja.
Tvoj status u sistemu sankcionisanja je sada promenjen na “Upozoren”.

Pozdrav,
Limundo tim


=================================================
21. Dec. 2012 17:25

Ja stvarno neznam o cemu se radi? Ovo je trece upozorenje, a ni za ostala dva nemam KONKRETNO objasnjenje o cemu se radi, gde gresim. Za ono prvo je bila vasa greska koju ste priznali i naknadno ispravili.

Da li uopste smem da komuniciram sa prodavcem - jer ja sam samo kupac posto me limundo tretira kao idiota pa mi neda pun izbor opcija - PRE okoncanja licitacije? Valda smem za dopunske informacije...?

Proverite vi malo taj vas "sistem", ume programerima da se potkradu skrivene greske koje se vide mnogo kasnije u eksploataciji - znam i sam, jer sam programer.

I jos nesto - ako ne ukazete na moju KONKRETNU gresku - besmisleno je da me vise upozoravate. Da li bi vi voleli da placate kazne za saobracajne prekrsaje a da vam ne kazu gde i kada ste prekrsaj napravili...?

Posto se taj fenomen mog krsenja stalno ponavlja, ja sam poceo da skupljam konverzaciju na tu temu u jedan word fajl - koji nazalost ne mogu ovom prilikom da zakacim za poruku jer nema naravno opcije za to...


=================================================
21. Dec. 2012 18:12

Zdravo,

utvrđeno je da je došlo do prekršaja
na osnovu sistema koji automatski detektuje pokušaje kršenja Limundo pravila.
To je merodavno u takvim situacijama i nema osnova za povlačenjem statusa.

Bez predhodno potpisanog ugovora o reklamiranju sa Limundom
nije dozvoljeno koristiti Limundo platformu za reklamu drugih sajtova.

Hvala na razumevanju.

Srdačan pozdrav,
Danijela
Limundo tim


=================================================
21. Dec. 2012 18:20

DOBRO BRE - DA LI STE VI NORMALNI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KAZNJAVATE A NE GOVORITE STA KONKRETNO GRESIM !!!!!!!!!!!!!!

VI STE JEDNA GOMILA MALOUMNIKA - ETO TO STE !!!!!!!!!!!!!!



SLUČAJ 4


23. Dec. 2012 15:44

Zdravo,
primetili smo određene nepravilnosti vezano za tvoje učešće na Limundu
i dužni smo da ti ukažemo na njih.


U komunikaciji sa Limundovcima i članovima Limundo tima
nije dozvoljeno koristiti uvrede i pretnje.

Ukoliko želiš da budeš Limundovac potrebno je da poštuješ pravila.
Savetujemo ti da ih ponovo detaljno pročitaš (www.limundo.com/Pravila).
Ukoliko postoje nedoumice ili pitanja stojimo ti na raspolaganju.

Ovo je poslednje upozorenje i ukoliko učiniš još jedan prekršaj
tvoj nalog će trajno biti suspendovan sa Limunda.

Sigurni smo da do toga neće doći.

Ovo je poruka upozorenja pred trajnu suspenziju.
Tvoj status je prema sistemu sankcionisanja sada promenjen na “Upozoren pred trajnu suspenziju”.

Pozdrav,
Limundo tim


=================================================
23. Dec. 2012 15:46

Molim da mi navedete gde sam to i kome pretio?


=================================================
23. Dec. 2012 17:44

Zdravo,

u komunikaciji sa Limundovcima i članovima Limundo tima
nije dozvoljeno koristiti uvrede i pretnje.
Zamolili bismo vas da poštujete pravila Limunda.

Srdačan pozdrav,
Ana
Limundo tim


=================================================
... zahtev za vraćanjem 650 dinara sa Limunda na moj račun IZBRISAN !!! ...


=================================================
23. Dec. 2012 17:46

ZDravo,

zamolili bismo vas za pojašnjenje
da li želite da zatvorite nalog na Limundu?
Preostali kredit vam može biti isplaćen
kada nam dostavite podatke za isplatu.

Hvala na saradnji.

Srdačan pozdrav,
Ana
Limundo tim


=================================================
25. Dec. 2012 10:49

"U komunikaciji sa Limundovcima i članovima Limundo tima
nije dozvoljeno koristiti uvrede i pretnje."

Pošto niste bili ljubazni da mi KONKRETNO odgovorite na moje pitanje kome sam i kada pretio, i pošto je to treći put kako ne objašnjavate vaše kažnjavanje mene kao dugogodišnjeg korisnika - primoran sam da više ne koristim vaše usluge, i Limunda i Kupinda, dok se moj status ne vrati u normalu kakav je i bio do sada u skoro 50 uspešnih transakcija sa uvek pozitivnim ocenama.

Dakle vidimo se ponovo za 3x6 meseci, negde tamo ujesen 2014 godine.

Savet: kada nekoga optužite da je lopov, morate reći i šta je ukrao. To je metafora, nadam se da shvatate...


Hvala na dosadašnjoj saradnji.




18 Comments:

Anonymous Anonimno said...

Tako su i mene vozali kao mladu majmunicu i na kraju sam trajno suspendovana sa Limunda jer sam im otvoreno rekla da treba da se preispita rad njihove firme.

Treba sa se udruze svi osteceni limundovci i da pokrenu tuzbu i traze obestecenja za svo matretiranje i dusevnu patnju koju su pretrpeli od strane Limunda. Naravno meni nisu vratili kredit koji sam imala jer mi je nalog suspendovan trajno.

12/25/2012 08:11:00 PM  
Blogger Keen said...

Ja sam još uvek član limun-kupine, čak sam uspeo da izvučem i pare koje su bile na mom računu kod njih, ali umanjene za nekakve njihove "troškove".

Za priču je njihova oholost i nadmenost, sve začinjeno onom lažnom ljubaznošću kapitalizma na kraju svakog posta...

12/25/2012 10:03:00 PM  
Anonymous DPD said...

Ovo tvoje nije nista. Vidi ovo moje:
http://www.limundo.com/Clan/SriLakshmi

Suspendovali me sa ovim objasnjanjem:

Zdravo,

Vas nalog na Limundu suspendovan je zbog grubog krsenja pravila.

Pozdrav,
Limundo tim

Onda sam ja zvao limundo tim i neki Sasa me je kukavicki i kao neko kome stoji sekira nad glavom uputio da napisem email, sto sam ja i uradio i objasnio da sam registrovan na limundo preko mog tasta zbog onog njihovog multilevel programa i da svi koji su preko njega bili registrovani su odjednom bili suspendovani, svi limundovci za primer. Sa svim pozitivnim ocenama.

I dobio sam sledeci odgovor:


Zdravo,

nazalost nismo u mogucnosti da Vam pruzimo tu informaciju.

Limundo d.o.o. zadrzava pravo da
Clanu otkaze clanstvo i pristup
Limundo.com servisu u bilo koje vreme,
bez obrazlozenja,
a narocito u slucajevima krsenja ovih Uslova koriscenja
ili zakona Republike Srbije.

Hvala na razumevanju.

--
Pozdrav,
Danijela
Limundo tim

onda idemo dalje:

Ja sam napisao:

Onda posto sam imao na racunu 500 din, a nemam nikakvih dugovanja uplatite ta sredstva na sledeci racun u Banka Intesi:
160-xxxxxxxxxxxxxx-xx
Pozdrav

Zdravo,

zamolili bismo vas da nam napišete ime
i prezime na koje se broj tekućeg računa vodi.

Hvala na odgovoru.

Pozdrav,
Lana
Limundo Tim

JA:

S..... S........ , moja supruga. I ja sam ovlasćeni korisnik tog računa, D..... J......... Pozdrav

Zdravo,

isplata preosatlog kredita drugom licu
nije moguća.
Hvala na razumevanju.



--
Pozdrav,
Ana
Limundo tim


Nije drugom licu, meni je. Uplatite na racun sto sam dao na moje ime. To je zajednicki racun. Vi ste jedna kriminalna banda, i tuzicu vas tako mi svega ako mi ne uplatite preostali kredit. Evo vam, dokaz da je racun moj, lopovi jedni. Pogledajte slike kartice, bando lopovska. Znaci, prvo ste mi ukinuli nalog nizasta i bez objasnjenja za razumnog coveka a sad jos hocete i pare da mi ukradete.
Bez postovanja , jer ga ne zasluzujete, D....J........

I posalo sam slike svoje kartice iz Banke.

Odgovor:
Zdravo,

kako smo vas obavestili
nije moguće da isplatimo novac
na račun vaše supruge
jer ona nije vlasnik Limundo naloga.
Zamolili bismo vas da se u komunikaciji sa Limundo timom
pridržavate načela pristojnosti.

Pozdrav,
Ana
Limundo tim


Racun je zajednicki, znaci nije samo od moje supruge. Poslao sam vam karticu i na nju se jasno vidi da sam i ja vlasnik.Ako to odbijate onda mi uplatite post netom ili na drugi neki nacin. A sve sto sam rekao o vama vazice ako mi ne isplatite novac. Znaci treba da mi kazete kako ja da dodjem do svog novca bez potrebe da vas tuzim.
Pozdrav D....

I onda konacno neko procitao, razmislio i odgovorio:


Zdravo,

prosledili smo Vas zahtev za isplatu
odeljenju za finansije.

Ukupna suma sa Vaseg naloga bice umanjena
za 50 dinara, koliko iznose troskovi bankovne transakcije,
i na Vas racun bice uplaceno 450,01 dinara.

Hvala na strpljenju.

Srdacan pozdrav,
Ivana
Limundo tim

1/08/2013 04:55:00 AM  
Anonymous DPD said...

Dodatak:


Tek sta se desava trenutno mojoj supruzi. Posto su meni blokirali, a ponekad bih izlicitirao nesto za nju, ona otvorila svoj racun. I onda proda svoj lap top, i ode u minus oko 600 din. i ovi joj blokiraju nalog i kazu da nije dozvoljeno da neko drugi koristi njen nalog. Ona nije dala svoj password ni meni posto je htela da bude dobar limundovac, znaci koristila je sama svoj nalog. Samo ona i niko drugi. Kako su oni dosli do toga da je neko drugi koristio, setio sam se ja. Posto na kompjuteru imamo instalirano hotspot shield, pa ga deca povremeno ukljucuju da gledaju VEVO ili neke serije na netu, on salje drugu ip adresu, najcesce USA ip adresa, i ovi genijalci sa limunda su smislili da neko drugi koristi njen nalog. Cak su joj brisali deo odgovora kojih je pisala da se javno vide na licitaciju. Supruga je besna, sada se prepucava sa papagajima iz limundo tima, koji su zamislite, zvali kupca lap topa i rekli mu da ne uplacuje nista unapred jer se radi o prevarantu kome je nalog suspendovan. UVREDILI su mi suprugu. Ona je odlucna da ide do kraj i da ih tuzi, za uvrede , ako joj ne reaktiviraju nalog i ako joj se ne izvine javno na limundo sajtu. Vec trazimo dobrog advokata. Imamo jednog prijatelja koji je veoma uticajan clan jedne vladajuce stranke koji je advokat i mozda on preuzme slucaj, mozda i Vucic treba da pregleda ovaj limundo, gde prevaranti prosperiraju a posteni ljudi se suspendiraju i vredjaju javno. Ja cisto sumnjam da ce ovi nadmeni papagaji da se javno izvine i da reaktiviraju nalog. Jos traze da im uplati iznos koji je otisla u minusu, a kupoprodaja se nije obavila, zato sto su oni uplasili kupca tako sto su ga zvali telefonom. Mada kupac posto je kupio za jeftino lap top skupji bar 150e vise zeli jos da ga kupi, ali supruga kaze da ce ga prodati na tu cenu samo ako se limundo izvini i reaktivira nalog.

Ima li jos kandidata za zajednicku tuzbu?

1/08/2013 04:56:00 AM  
Blogger Keen said...

Eto, tebi su pravili problem oko vraćanja novca jer je u pitanju bilo ovlašćenje - a meni nisu, nije im valda palo na pamet da proveravaju jer sam im poslao ogromnu sliku moje plastične kartice koja je ustvari ovlašćenje za račun moje majke. Takodje su mi skinuli 50 dinara za nekakve troškove, to ne propuštaju...

Oko tog plaćanja, mislim da im je politika da što više navuku ljudi na taj njihov limundo-keš, pa pokušavaju na sve načine da ometaju normalne transakcije koje ne idu preko njih.

Što se tiče tužbe, to može da bude neka lična satisfakcija kada se ista dobije na sudu u svoju korist, ali ja mislim da to neće da popravi situaciju za ostale korisnike - sem ako stvar ne ode u medije. Danas je važnija mediska slika nekoga ili nečega nego tamo neke sudske presude jer nam je kompletno sutstvo korumpirano i samo fasada koja glumi nekakvu državu.

Ja sam izabrao ovaj način, mediski da kažem koliko je on u mojoj moći, pa neka ljudi čitaju link na ovaj blog-post sa dva posećenija foruma.

Inače sam i ja trenutno pod sankcijama sa trećom opomenom pred zatvaranje naloga. Namera mi je da ne koristim limundo dok mi se status ne vrati na normalu, dakle bez opomene, što je period od 3x6 meseci - za koje vreme oni gube jednu pouzdanu mušteriju. Mišljenja sam da bi svako trebao tako da postupi, pa bi se oni malo trgli. Za to vreme moje apstinencije koristim KupujemProdajem sajt gde su ljudi veoma VEOMA ljubazni, a sajt pruža iste mogućnosti licitacije - po meni čak i slobodnije - ali ljudi to malo tamo koriste. Trgovina se moze odvijati i bez ikakve provizije jer oni svoju poslovnu politiku zasnivaju na reklami a ne na haraču kao limundo.

Da još napomenem, ukinuli su nalog i mom sinu koji se takodje sa njima svadjao oko neznam koje stvari ... tako da je opšte mišljenje o limundu JAKO negativno kod svih korisnika. Postoji priča da je u taj sajt, koji je loša kopija ebay-a, uložen veliki novac, a poreklo velikog novca je uvek prljavo u ovo današnje vreme ... pljave pare nose sve sa sobom prljavo!

1/08/2013 07:20:00 AM  
Anonymous DPD said...

Evo pogledajte grupu na facebook sa slicnim slucajevima. Stavio sam link od Vaseg bloga i tamo.

1/12/2013 09:16:00 PM  
Blogger Keen said...

Nesto ne vidim link na facebook, ajde ponovi ga drugacije...

1/13/2013 02:50:00 AM  
Blogger Keen said...

Da se pohvalim svima - danas mi je sustendovan nalog na limundu a ne koristim ga više od pola meseca :) ... zašto supend pojama nemam, ali me se i ne tiče :)

1/15/2013 01:54:00 PM  
Anonymous Anonimno said...

Dajte link za fb stranu..

2/10/2013 01:38:00 PM  
Blogger Keen said...

Ja sam od onih što su se isčlanili iz FB-a, ako ste na to mislili ... sada od svoje volje; razlog: ne volim masovne pojave ;)

2/10/2013 02:22:00 PM  
Anonymous Anonimno said...

Ja sam se pre mesec-dva sa tim papagajima iz Limundo tima dopisivala 5 dana. Prvo su me strasno nervirali, a onda mi je postalao zanimljivo da ih zamajavam i pravim majmunima. Lana, Danijela i Nenad protiv mene, iz dana u dana.
A danas opet neko nebulozno upozorenje samo sad nemam nerava da se nadmudrujem sa njima pa sam ih bas ispljuvala.Oni zamislili da rade neki srasno vazan posao pa se ponasaju kao poreski inspektori. Ma treba ih ocrniti gde dod stignes da se konacno ugase.
Ja sam presla na Kupujem - prodajem. Lepo, mirno, bez pritiska, ocenjivanja i drugih limundovskih nebuloza.

2/24/2013 09:15:00 PM  
Anonymous Winetou said...

heEvo i mene. Svi ste Vi na neki nacin prosli bolje od NAS. Ima nas u kuci troje i svima su od jednom suspendovali naloge i svima ostali duzni, Samo supruzi vratili 318 din. Mene zavrcu jos od jula 2012 godine. Ja imao 54 pozitivne, bio na nalogu , otisao par koraka na rucak, vratio se da nastavim, al oces! ''Ovom nalogu je zabranjen pristup'' pise ''lepo'' a na mailu + bez mogucnosti reaktivacije. Sin imao 56 pozitivnih, prosao isto, supruga imala 68 pozitivnih i prosla isto. Niko od nas nije imao negativnu, Samo sto je supruga riknula za 2009 dinara od verovatno njihovog coveka za predmet koji je platila a nije dobila, i posle prepucavanja joj zatvorise nalog. Tamo su zapoleni ZMIJE, TARANTULE, T-REX-ovi, PACOVI i KURJACI u Jagnjecoj kozi. I plus nepismeni.Samo ne razumem zasto dozvoljavaju otvaranje naloga, kad jedva cekaju da zatvore? ? ?
Sad sam na kupujem prodajem i na licido. POSTENIJI SU.

3/03/2013 05:05:00 PM  
Anonymous Anonimno said...

Hahahaha, brate čitam sad ovo i umirem od smeha kako zajebavaju, ti se popališ za objašnjavanjem, a oni ti uvale sa nekim retardiranim odgovorom u kome ništa nije rečeno. Kontam da se oni tamo cepaju od smeha kad im stigne tvoj besan odgovor, a oni namerno smisle nešto tupavo samo da bi te još više isprovocirali i još više se spradali sa tobom. Koji su oni idioti naopako.

Evo i meni su počele da stižu te poruke (trenutan status: obavešten), pa sam krenuo malo da guglam i naleteo na ovo tvoje. Vidim da nema poente da se prepucavam sa idiotima kad od toga nema nikakve vajde. Glupav im je taj filter, a njih zabole da li je tačno ili ne.

Ja sam odavno na KupujemProdajem, ali tuga mi je što tamo nije neka ponuda ni potražnja kao na limundu. Ali kako su krenuli sa ovim, dosta njih će dobiti ban i napusti će ih... što je u principu dobra stvar!

3/16/2013 09:24:00 PM  
Blogger Keen said...

Milo mi je što je ovo moje svedočanstvo ustvari, o ludacima sa Limunda naišlo na ovoliko zapažanja i komentara. To je ubedljivi dokaz da smo svi mi proterani sa te smrdljive rupe od sajta - u pravu. Naravno, KupujemProdajem skraceno KP, je kao plavo nebo prema dnu najdubljeg rudnika na plateti...

3/17/2013 03:56:00 AM  
Anonymous Anonimno said...

(Komentator prethodnog posta :)
Ne znam kako se ne setih da pomenem ovo:
http://www.licido.com/

Isto aukcija fazon, ali slabo se reklamiraju, retko je ko cuo za njih.
Ok su skroz.

3/18/2013 12:33:00 AM  
Blogger Keen said...

Čuo sam za www.licido.com ... još su novi pa je zato malo prometa, a rade na vrlo sličnom fazonu kao LimunDole, dakle prodavci plaćaju taksu, pa se zato bojim da ne krenu stramputicom kao dva dole limuna (metafora).

Meni ustvari nije jasno zašto ljudi traže nešto više od noga što nudi KupujemProdajem, i zašto se na tom sajtu malo koristi opcija licitiranja kada je mnogo fleksibilnije napravljena od ostalih. Možda je štos u vremenskom cajtnotu koji istina ima neke draži za kupce...

3/18/2013 04:41:00 AM  
Anonymous Anonimno said...

Limundo-Prevara
Moje iskustvo sa Limundom je APSOLUTNO negativno..
Čuvajte se prevaranata i Limunda..
IMAM OPRAVDANI UTISAK DA JE SINONIM ZA LIMUNDO ..PREVARA!!!
Sistem ocenjivanja je apsolutna glupost, jer mozete da SAMO DA OCENJUJETE POZITIVNO!
Probajte da ocenite saradnju kada naletite na PREVARU!
Prodavac će uz asistenciju LIMUNDA ponuditi da vam vrati novac, i Limundo će mu IZBRISATI negativnu!!!
Šta je sa pokušajem prevare i zašto LIMUNDO NE DOZVOLjAVA da se drugi članovi upozore, PITANje je ?
To zna svako ko je imao iskustva sa prevarama koje LIMUNDO tolerise i čiju realizaciju sprovodi!!!
Moja poruka je apsolutno dobronamerna..
Posle više obracanja Limundu da sam prevaren i to NIJE PRVI PUT da su mi IZBRISALI MOJU OCENU, napisao sam im ovu poruku:
"Obratiću se jedino možda nekome ko je zadužen za zaštitu prava kupaca i ukazati da se preko vas oštećuju kupci!
Apsolutno da NEMATE prava da obrišete moju ocenu, jer je ona opravdana!!!
Ne verujem vise u ovaj vaš sistem ocenjivanja , jer on očigledno nije NAŠ!!!
Ne zelim da delim nikakve troskove i samo sam trazio svoj novac nazad, jer sam prevaren!!!
Pitanje je gde je i kome završio moj sako broj 58 XXL,
PRODAVAčica mi je telefonom rekla da je njena greska i da ce mi poslati drugi sako broj 58 xxl.
TO NIJE učinila..
i td..i tako dalje..Sve je zabeleženo u nasoj prepisci(kupac-prodavac)..
Da ste procitali moju primedbu uvideli bi samo dobronamernu nameru da ostale clanove UPOZORIM na odredjene nepravilnosti..
medjutim, očigledno da filter LIMUNDA JE nemoguće proci.
Sto se mene tiče ja sam prevaren i tako neka ostane., Ne zelim da delim nikakve troskove oko transporta , jer ničim nisam prouzrokovao ovaj nesporazum i ociglednu prevaru!
Platiću i ovu školu kao i mnoge druge, ali što se mene tiče potrudicu se da ovo neprijatno iskustvo na LIMUNDU obznanim..
Pozdrav"

2/14/2014 10:19:00 AM  
Blogger razocaraniI DS-ovac said...

Predjite na www.licido.com Postavljnje aukcije mnogo jednostavnije, efikasnije i brze. Ima trenutno mali broj clanova i postavljenih aukcija, ali sigurno i polako RASTE. Probajte, proverite

2/23/2014 05:17:00 PM  

Objavi komentar

<< Home